مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 90/11/23
نظر

یکی دیگر از وبلاگ نویسان اردکانی که داستان قهر و آشتی های بچه گانه اش !!!  مدتی نقل مجلس فضای سایبری اردکان هم شده بود ، در پستی  انتخاباتی و در بند 4  نوشته اش ، مطلبی را نگاشته که بسیار جای تامل است .( البته حذف و تغییرات در این دست وبلاگها سابقه دارد که اصل نوشتار بنا به محکم کاری، کپی و پرینت شده و موجود می باشد)

ایشان در نوشتارشان حضور برخی مجریان انتخابات اردکان (اعم از اجرایی و یا نظارت ) (را با قید به نوعی !!! ) در جلسه ای انتخاباتی که در آن اجماع اصولگرایان برکاندیدای واحدی رخ داده است را مورد تاکید قرار داده اند .

1- شائبه مخدوش نمودن روند اجرایی انتخابات قبلا هم توسط یکی دیگر از وبلاگ نویسان همین طیف کلیک خورده بود.

2- این دست شایعات ( که به گفته حاضران و مطلعین کاملا کذب و ساختگی می باشد) به منزله تشنج آفرینی و تشویش اذهان عمومی محسوب نمی شود؟؟!!

3- آیا این روند در نوشتار وبلاگ نویسانی که روزگاری نه چندان دور پیاده نظام جریان فتنه و مروج آن بودند ، بوی فتنه ای دیگر نمی دهد؟

اشاره :

حال که حضور حماسی مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار اردکان در راهپیمایی 22 بهمن ، شیرینی دوباره ای در کام همه برجای گذاشت و فریاد ولایت مداری را بار دیگر به گوش دشمنان و ایادی پلیدشان رساند ، بهتر نیست دوستان وبلاگ نویس در نوشتارشان کمی دقت به خرج دهند و در بوق فتنه گران و دشمنان ندمند؟؟؟

آیا به دور  از انصاف نیست که اطمینان و وثوقی که همه مردم به  مجریان انتخابات اردکان دارند  و الحق برای همه هم ثابت شده است ، با این گونه لجن پراکنی ها و دورغ پردازی های مخدوش شود؟

...و مکروا ومکر الله والله خیر الماکرین...


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 90/11/22
نظر

ساعت 10 صبح امروز از مقابل مسجد کوشکنو ، حضور حماسی مردمی ولایتمدار اردکان همگام با ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی ، آغاز شد. مسیر راهپیمایی مملو از مردمی بود که بار دیگر پابندی به نظام نقلاب و عشق به ولایت و رهبری را در شعارهای کوبنده و دشمن شکنشان به رخ جهانیان کشیدند.

یاد و خاطره روزهای انقلاب با آوای سرودهای انقلابی در اذهان زنده شد ، یاد شهدا در سینه ها موج زد و نسیم دلنواز گزیدهایی از بیانات مولای انقلابیون نیز بر صحنه دلها وزیدن گرفت.

در مسیر  پرتلاطم  راهپیمایی مردم اردکان ، فعالین فرهنگی مسجد قمر بنی هاشم(ع)  نمایشگاه نوشتار شعارهای انقلابی برپا کرده بودند و در جایی دیگر ، بسیج دانشجویی اردکان نمایشگاهی برپا نموده بود با موضوع ولایت و رهبری ، مرکزی هم پذیرای نوجوانان و کودکان بود برای نقاشی و طراحی انقلاب و دهه فجر که زحمت مدیریت آن را آموزش و پرورش و کانون پرورشی فکری برعهده داشتند. چادرهای هلال احمر در مسیر راهپیمایی مستقربود و نظم و  انسجام برنامه نیز مثل همیشه بر عهده برادران زحمتکش نیروی انتظامی بود البته با یک خبر خوشی که دست آخر به مردم دادند و آن هم مژده ازاد سازی موتور سیکلت های توقیفی بود.

شعارها بوی حماسه و ایثار و ولایت مداری می داد .

آوا ها و صوت های متنوعی هم که از  سیستم صوتی راهپیمایی پخش می شد عطر ولایت را در شهرمان بیش از پیش هویدا می کرد.

سخنران مراسم بر خلاف معمول هر سال ، در انتهای مراسم در محل میدان 15 خرداد دقایقی را به تببین انقلاب اسلامی پرداخت ، حجت الاسلام محمدی دبیر شورای نگهبان استان یزد سخنران مراسم بود.

قطعنامه  راهپیمایی 22 بهمن مردم اردکان نیز با بندهایی که از حماسه و ولایتمداری لبریز بود ، مشتمل بر تجدید عهد و پیمان بر مسیر امام و شهدا و رهبری و حمایت از مسیر رشد فنآوری و علم در کشور بود.

حمایت از بیداری اسلامی و  دولت سوریه در دیگر بندهای این قطعنامه بود، و در پایان این قطعنامه شرکت در انتخابات و دعوت سران سه قوه به وحدت و یگانگی در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب مورد تاکید قرار گرفته بود.

سرود دستجمعی دانش آموزی ، اجرای حرکت رزمی نمایشی باشگاه رزمی کاران بسیجی ، آتش کشیدن پرچمهای اسراییل و آمریکا از دیگر فعالیتهایی بود که در  انتهای راهپیمایی اردکان اجرا شد.

تا دلتان بخواهداطلاعیه  و بیانیه و دعوتنامه و فراخوان در موضوعات مختلف بویژه بحث داغ انتخابات در بین مردم توزیع شد.

کاندیداهای انتخابات مجلس هم با اعوان وانصارشان حضور داشتند و برخی آنها تا متفرق شدن کامل مردم هنوز هم در میدان 15 خرداد در جمع های چند نفره  سئوالات مردمی را پاسخ می دادند.

 


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 90/11/21
نظر

پنجشنبه شب محفل قرآنی دهه فجر در محل مصلای اردکان با حضور جمع کثیری از همشهریان اردکانی برگزار شد.

برنامه های این جشن نور به شرح زیر بود:

تلاوت قرآن توسط  قاریان ممتاز اردکان برادران علی حیدری و محمد فتوحی اردکانی

تلاوت قرآن توسط قاری ممتاز بین المللی برادر طلبه حاج حسن دانش ( نفر ممتاز مسابقات کشوری در سالهای 81و82و82و85 و نفر ممتاز مسابقات بین المللی کشور عربستان)

اجرای تواشیح و سرود توسط گروه تواشیح مبین شهرستان اردکان

اجرای مسابقات حضوری

اجرای برنامه ای متفاوت با حضور 2 مجری روحانی ( حجج اسلام مروتی و حیدریان ) بهمراه بیان مطالبی ناب در خصوص قرآن انقلاب و 17 ربیع الاول

نکات جالب از این مراسم:

-حضور مسئولین ( امام جمعه - فرماندار - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - )

- جمعیت  بانوان تقریبا 5 برابر جمعیت آقایان بود

- تعداد نوجوانان و جوانان شرکت کننده بسیار چشمگیر بود

- حضور مهمانان افاغنه  و نشستن آنها در کنار همشهریان جالب بود و هفته وحدت را به زیبایی تداعی می کرد

- نمایشگاهی از مباحث ولایت فقیه توسط بسیج دانشجویی پیام نور اردکان در ورودی مصلی  مورد بازدید عموم واقع می شد

- نمایشگاه و طرح بیداری اسلامی توسط انجمن اسلامی دانش آموزی در قسمت خواهران فعال بود

- قرعه کشی مسابقه فجر 90 که قبلا توزیع شده بود در پایان مراسم برگزار شد و به 33 خواهر و 33 برادر به یادمان 33 مین سال انقلاب جوایزی اعطا شد

 -در پایان مراسم  سیل کودکان و نوجوانان برای خواندن قرآن به صورت حفظ و دریافت جایزه به جایگاه روانه شد

- از بین 5 کاندیدای انتخابات مجلس نهم اردکان فقط یک نفر ( آقای وکیلی ) در مجلس حضور داشت و بخش اعظمی از مراسم را همراهی کرد.

- اجرای برنامه به صورتی متنوع با 2 مجری روحانی نظر بسیاری را جلب کرده بود