مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : شنبه 90/9/26
نظر

برای مطالعه تیتر های قبلی روی هر کدام کلیک فرمایید...

نامه ای از استاد حجت الاسلام والمسلمین شیج جواد پورروستایی...ختم کلام...
نخ های نامریی و کارگردان
مردمی بودن!
نشست خبری شهردار و شورای اسلامی شهر اردکان
استقبال پر شور مردم یاسوج از رئیس جمهور
شهادت نوزاد 5 روزه بحرینی + تصاویر
سامری های امروز ...
ریگی به کفش یا کفشی به ریگ ...
بازخوانی بیانات رهبری در خصوص ساکتین ...

سایت خبری جهان نیوز نوشت : ... روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: 

گفت: محمدرضا تابش، رئیس فراکسیون اقلیت مجلس گفته است «هیچ فردی با عنوان اصلاح طلب در انتخابات نهم شرکت نخواهد کرد».
گفتم: یعنی ایشان در انتخابات مجلس نهم شرکت نمی کند!
گفت: تابش می گوید که خودش و سایرنمایندگان فراکسیون اقلیت در انتخابات شرکت می کنند.
گفتم: پس منظورش این است که ایشان و بقیه نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس اصلاح طلب نیستند.
گفت: نه بابا! می گوید بدون تابلوی اصلاحات در انتخابات مجلس نهم شرکت می کنیم!
گفتم: یعنی به وطن فروشی مدعیان اصلاحات اعتراف کرده و از آنها بیزاری جسته اند؟!
گفت: چه عرض کنم؟! مثل اینکه خودشان هم نمی دانند چه می گویند. بدجوری گیج شده اند!
گفتم: یارو اسکناس 50 تومانی جعل کرده بود دستگیرش کردند. با تعجب از افسرنگهبان پرسید؛ آخه چطوری متوجه شدید که اسکناس ها جعلی است؟ و افسرنگهبان گفت؛ مرد حسابی! به متن روی اسکناس نگاه کن! جلوی دانشگاه تهران بلال فروشی و جیگرکی کجا بود؟!