مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/2/27
نظر

انتخابات مجلس نهم در سال آینده بدون تردید  پس از انتخابات جنجالی ریاست جمهوری دهم می تواند محکی برای فضای سیاسی کشوراز جمله رای دهندگان و جریانات سیاسی حاضر در کشور باشد. درباره این انتخابات و سرنوشت آن گمانه زنی های بسیاری مطرح می شود .

در عین حالی که صف بندیهای محسوس و نامحسوس درکشور برای انتخابات آینده مجلس در حال شکل گیری است ، در شهرستان اردکان فعل و انفعالات محسوسی به چشم نمی خورد و غالب فعالیتها به شکل آرام و خاموش و بیشتر در فضایی مبهم و سرد در جریان است.

از سویی انتظار بالای اصولگرایان سنتی اردکان از فیلتر شورای محترم نگهبان برای رد صلاحیت نماینده فعلی ، که این دسته از اصولگرایان برای  انتظار خود دلایلی هم به شرح زیر دارند از جمله (عدم همراهی نماینده اردکان با تجمع و راهپیمایی  اعتراض آمیز نمایندگان مجلس در اعتراض به واقعه عاشورای 88 و حمایت از ولایت - دیدار های متعدد نماینده اردکان با سران فتنه - عدم بیان موضعی شفاف در حمایت از سران فتنه و سکوت در برابر این موضوع حساس در سالهای 88 و 89 و ...)

از سوی دیگر شکست سنگین آرای طیف مخالف نماینده فعلی درانتخابات گذشته به خاطر تقسیم آرا بین 2 کاندیدا که یکی از طیف اصولگرا بود و دیگری به ظاهر منتسب به طیف اصولگرایان ، و احتمال تکرار چنین مشکلی در انتخابات آینده مجلس در شهرستان اردکان .

و مبحث تغییرات در حوزه انتخاباتی شهرستان که به نظر می رسد برای این دوره منتفی می باشد.

تمامی موارد فوق نوعی ابهام در فضا و آرایش طیف های سیاسی در شهرستان اردکان برای انتخابات مجلس آینده را منجر شده است.

در این راستا لازم است نیرو های ارزشی و ولایی اردکان با انسجام بیشتر و بهتر به ارتقاء سطح بینش و بصیرت  همشهریان اردکانی توجه بیشتری معطوف داشته و هاله های ابهام و تردید رااز فضای سیاسی شهرمان بزدایند تاانشاءالله در انتخابات آتی ضمن بهره مندی از حضور حداکثری همشهریان ، دیگر بار شاهد شکست ناشی از عدم انسجام نباشیم.

بی شک عامه مردم اردکان خواهان تغییرات اساسی در اوضاع سیاسی اجتماعی شهرستان هستند و بسیاری از نواقص ،کمبودها و ضعف پیشرفتها را ناشی از اختلافات ریشه ای در بین مسئولین رده بالای شهرستان می بینندو امید آن دارند که با همگام  شدن مسئولین از حیث جناح بندی های سیاسی شاهد آن باشند که مسئولینی مکتبی وولایی و همگام بادولت عدالت محور در راستای اردکانی سرافراز و پرافتخار دست به دست هم دهند تا نام اردکان را در سطح ایران پرآوازه تر نمایند...انشاء الله

خبرهای مرتبط:

تابش: امیدوارم مثل مجلس‌هفتم ردصلاحیت نکنند

درخواست رد صلاحیت تعدادی از نمایندگان بدلیل دیدار با موسوی

اسامی برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده در مجلس نهم افشا شد!

خبرهای اردکان نیوز:

آرایش سیاسی قبل از انتخابات مجلس در اردکان؟
تیتر بو دار رجا نیوز در خبر مربوط به سفراحمدی نژاد به اردکان
ارتباطات بسیارعمیق(سید محمد.خ)با رمال جریان انحرافی
افتتاح فولاد اردکان باحضور دکتر احمدی نژاد
مصاحبه با یکی از اساتید گفتمانهای دینی در اردکان
خاتمی ، عزای مادر سادات را زیر پا گذاشت...
از گوشه و کنار اردکان
جریان انحرافی ...!!!؟؟؟
نماینده میبد: احمدی نژاد باید توبه کند...
خبرهایی ازیک محفل طلبگی در اردکان
آن نامه و این جواب...
رجا نیوز وکیهان:دردوره خاتمی امتیازات زیادی به اردکان منتقل شد!!