مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : جمعه 90/10/9
نظر

1- مراسم گرامی داشت دومین سالگرد 9 دی ، با قرائت بیانیه ، شعارهای انقلابی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی ، امروز بعد از نماز جمعه اردکان برگزار شد.

اعلام پایبندی و میثاق با آرمانهای انقلاب و ولایت توسط مردم اردکان اهم این برنامه بود.

***************************************************

2- با توجه به اهمیت سالروز 9 دی به عنوان روزی که توسط مردم ایران رقم زده شد ، به نظر می آید  آنان که خود را رسانه مردم ، زبان مردم ، برخواسته از مردم می دانند ، انتظار می رفت حداقل به ذکری از این مناسبت کاملا مردمی در رسانه ، سایت ، وبلاگ و صفحه شخصی خود بپردازند ، ولی اگر مروری بر وبلاگها و سایتهای اردکانی متعلق به طیف خاص داشته باشید ، به جز یکی دو مورد ، در مابقی آنها اثری از این  حماسه مردمی نخواهی یافت ، شاید هنوز پیام مردمی 9 دی را درک نکرده اند و شاید مردمی که آنها در کلامشان از آن استفاده می کنند مردم ایران نیستند  و شاید  اصول و اعتقاداتی که به آن افتخار می کنند با اصول و اعتقادات راسخ مردم ایران فرسنگ ها فاصله دارد.

 ***************************************************

3- پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ، 5 تن ثبت نامشان در حوزه انتخابیه اردکان قطعی می باشد ، آقایان : تابش - رشیدی - کلانتری - متالهی - وکیلی .

معمولا بعد از هر نماز جمعه جمع های دوستانه ایستاده ای تشکیل می شود که در کمتر از 10 دقیقه مطالبی بسیار  تلگرافی در این جمع ها مطرح می شود. در این راستا تحلیلی اولیه از برایند صحبتهای مردمی بعد از نماز جمعه این هفته برایم جالب بود که در جمع دوستان می شنیدم ، که خلاصه ای از آنها را می آورم :

الف) اگر ترکیب این گونه باشد ، باز هم ارای طیف راست تقسیم می شود و  تابش مثل دوره قبل به مجلس راه می یابد.

ب) رای یکی از شهرهای اطراف اردکان به غیر از کاندیدای خود آنها نیست .

ج) یکی از کاندیداها شاید از سوی جریان انحرافی مورد حمایت قرار بگیرد.

د) تعدادی از کاندیداها به قصد کناره گیری به نفع دیگری ثبت نام کرده اند.

ه) یکی دوتا از کاندیداها اصلا قصد کناره گیری ندارند.

و) هیچ یک از کاندیداها ، کاندیدای رسمی مورد تایید قطعی اصولگرایان نمی باشند.یعنی بازهم مثل دوره قبل اصولگرایان اردکان کاندیدایی معرفی نکرده اند. این یعنی ؟؟؟!!!

***************************************************

4- بسیاری از مردم اردکان ، با توجه به اینکه اردکان  از دیر باز مهد عالمان و مشاهیر بزرگ بوده است ، خواهان آنند که فردی موثر و صاحب نفوذ و متدین و عالم و مجرب در کسوت نمایندگی شهرشان باشد ، لذا شنیده شده اتفاق جالبی امروز در اردکان افتاده که نقل آن را خالی از لطف نمی بینیم .

شنیده شده است ، ظهر امروز " سید کاظم وزیری هامانه " وزیر نفت سابق دولت احمدی نژاد که در حوزه انتخابیه یزد ثبت نام کرده است ، در جمع نمازگزاران نماز جمعه اردکان حضور داشته است ، در این بین  عده ای مردم اردکان ایشان را شناخته و به گرد ایشان جمع شده اند ، همچنین شنیده شده  عده از مردم اردکان از ایشان خواسته اند که  برای کاندیدا شدن در اردکان ، حوزه ثبت نامی خود را از یزد به اردکان انتقال دهند. البته ایشان  در پاسخ به این درخواست ضمن تشکر از ابراز احساسات مردمی ، اجابت این خواسته را به مشورت با بزرگان و مسئولین رده بالای کشوری و برآورد اوضاع انتخاباتی اردکان و یزد موکول می نمایند.

گفته می شود : آقای وزیری هامانه ، وزیر نفت دولت احمدی نژاد است که خصوصیات زیر در مورد ایشان قابل توجه است :

الف) 41 سال و 8 ماه خدمت در حوزه وزارت نفت

ب) بیش از به 20 سال معاونت وزارت نفت

ج) فردی متخصص در شرکتهای وابسته به وزارت نفت

د) از خادمین افتخاری حرم حضرت امام رضا(ع)

ه) فعال در حوزه قرآنی که طرح های قرآنی چون ثقلین را در تهران ، مشهد ، قم و ... در دست اجرا دارد

و) دوره ابتدایی قدیم (6 ساله ) را در مدرسه " منطقی " اردکان که در خیابان شهید مصطفی خمینی ، حول و حوش حسینیه طفلان مسلم در اردکان گذارنده و دوره متوسطه را نیز در دبیرستان شرف اردکان گذرانده است .

ز) اولین قربانی جریان انحرافی در دولت احمدی نژاد می باشد

ح)...

پست جدید سید کاظم وزیری هامانه

مروری بر شفاف سازی وزیری هامانه از وزارت نفت

سید کاظم وزیری هامانه کیست؟

اولین قربانی مخالفت با جریان انحرافی ، در دولت که بود؟

***************************************************

 گویا عده ای همیشه سیاستشان بر این است که تمامی مطالب و حقایقی که بر خلاف نظر خودشان و جناح مطبوعشان است را به عنوان تهمت  و دروغ و ناسزا جلوه دهند. ایا ممکن کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هم اهل تهمت و دروغ و ناسزا باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس اگر اینگونه است واااااااااااای بر مجلس !!! واااااااااااای بر نمایندگان مجلس که یکی از آنها مطلب زیر را به زبان جاری کرده است:

5- تابش در بیاناتی فرموده اند : گزارش کمیسیون اصل 90 فقط تهمت و ناسزا بود

***************************************************

6- غایبان همیشگی برنامه های مردمی چه کسانی هستند ؟ 9 دی 1388 ؟ 9 دی 1389 ؟ 9 دی 1390 ؟ سئوالی از نماینده فعلی اردکان (تابش) داریم !  آیا در تاریخ های یادشده (9 دی 1388 ؟ 9 دی 1389 ؟ 9 دی 1390 ؟ )، مردمی که اینهمه از آنها دم می زنید را همراهی کردید؟؟؟

و یک سئوال دیگر :
وقتی تابش ( نماینده فعلی مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ) در تمامی مناسبت های ملی ( حتی کم اهمیت ترین آنها ) پیام و بیانیه می دهد ؟
آیا :
مناسبت مهم  و مردمی و انقلابی 9 دی را فراموش کرده است ؟
آیا در سالگرد این واقعه مهم به امر دیگری مشغول بوده که نتوانسته پیام بدهد؟
آیا به خواب رفته است ؟

یا اینکه در بهت و حیرت از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مانده است ...؟؟؟ اقای تابش جواب بدهید . این همه سئوال ما را بی جواب نگذارید . ***************************************************

و اما لینک های جالب از وبلاگهای اردکانی :

معنای احترام به سبک لیبرالی(بخوانید اصلاح ... یا برعکس)

متن کامل گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فتنه 88

گزارش کمیسیون اصل 90: محمد خاتمی و فتنه 88 

حقیقت چیست؟ 

به کجا چنین شتابان...

استارت شائبه در انتخابات به تقلید ازفتنه88

یک درخواست...

مروری دوباره...

بیانیه دانشجویان مراکز آموزش عالی اردکان