مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 88/12/24
نظر

پاشیدن رنگ قرمز به مجمتع محل سکونت مهدی کروبی

جرس: برای دومین بار در ماه جاری، گروهی از مخالفان مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی با تجمع در برابر منزل وی نسبت به مواضع او اعتراض کردند.
خبرگزاری فارس از آنان بعنوان "جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به همراه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران" نام می برد که  عصر یکشنبه مقابل منزل مهدی کروبی تجمع کردند.آ
بنابر عکسهای منتشر شده، این افراد بر دیوار ساختمان محل زندگی کروبی شعارنویسی کردند و به این ساختمان چند طبقه رنگ قرمز پاشیدند.
بی بی سی می نویسد که خانواده مهدی کروبی این خبر را تایید کرده است ولی در وبسایت سحام نیوز خبری در این خصوص منتشر نشد.
پیش از این نیز عده ای با تجمع در مقابل منزل کروبی خواستار برخورد با وی شده بودند.
به نوشته فارس تجمع کنندگان شعارهایی چون "الله اکبر،‌ خامنه‌ای رهبر "، " مرگ بر منافق "،‌ "خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است "، "لعن علی عدوک یاحسین "، "خواص بی‌بصیرت، خوارج زمانند " سردادند.

 
همچنین بر اساس گزارش فارس و عکسهای منتشر شده در اینترنت این تجمع‌کنندگان همچنین با در دست داشتن نوشته‌هایی با مضمون "کروبی، BBC پیوندتان مبارک "، " کروبی VOA پیوندتان مبارک "، "دستگاه قضایی خلع لباسش کنید " و... اعتراض خود را نسبت به عملکرد مهدی کروبی در حوادث پس از انتخابات نشان دادند.
 
کروبی که پیش از این نیز در تظاهرات 22 بهمن، سفر به قزوین، تظاهرات روز قدس و ... مورد تهاجم گروههای تندرو قرار گرفته بود، بارها اعلام کرده که چنین اقداماتی نمی تواند او را از مسیر خود بازدارد.
 
علی فرزند کوچک کروبی در جریان راهپیمایی 22 خرداد، بازداشت و توسط لباس شخصی ها بشدت مضروب شد. همچنین حسین و تقی کروبی پاسپورتهایشان توقیف و ممنوع الخروج هستند.
 
هفته گذشته نیز نشریه ایراندخت به مدیر مسئولی فاطمه کروبی توقیف شد.
 
پیش از این خانواده کروبی اعلام کرده بودند که تجمع کنندگان از لباس شخصی ها و بسیجیان هستند و هیچ ربطی به خانواده شهدا ندارند.
 
هیچ گزارشی مبنی بر برخورد نیروهای انتظامی با تجمع غیرقانونی این افراد که منجر به  ایجاد آزار و اذیت برای همسایگان شده است، مخابره نشده است.


نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : دوشنبه 88/12/24
نظر

تعداد عکسها  (38)

 

زشت‌ترین سگ دنیا جایزه گرفت(عکس)

پانزدهمین دوره مسابقات سالانه زشت‌ترین سگ - کالیفرنیا

 

 

تصویر: زن شاخدار!

زن صد ساله چینی که در استانHenan چین زندگی می کند از سال گذشته یک شاخ روی پیشانی او شروع به رشد کرده است.

 

عکس/ زنان خلبان در نیروی هوایی پاکستان

 

عکس: "اسامه بن لادن" در سال 1981(1360) در جنگ با نیروهای اتحاد شوروی در افغانستان

 

عکس: اوج مهربانی و تسامح!

 

تصویر: کمک به هم نوع!

 

عکس:ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی به همراه عقابش

 

کاریکاتور/تفکیک جنسیتی دانشگاهها

 

عکس قدیمی از محمدرضا شجریان

 

عکسی دیدنی از فراز برج ایفل

 

مسجدی که از زلزله در امان مانده/ عکس
در تصاویر منتشر شده از سوی خبرگزاری رویترز که به زلزله 6 ریشتری بامداد امروز در شرق ترکیه پرداخته، تصویر سالم ماندن کامل بنای یک مسجد در برابر ویرانی های گسترده خانه های مسکونی جلب توجه می کند.

به گزارش شفاف به نقل از ایرباریال در حالی که طبق اخبار منتشر شده از سوی رسانه های کشور ترکیه اغلب بناهای مسکونی سه روستای "اوکچولار"، "یوکاری کاناتلی" و "کایالی" در نتیجه زمین لرزه 6 ریشتری امروز ویران شده اند، شبستان و مناره یک مسجد در این منطقه از جمله بناهایی است که به طور کامل سالم باقی مانده است.


سرنوشت کودکی که زنجیر می‌شد /عکس

 ماه گذشته داستان کودک چینی که در هنگام کار کردن پدرش توسط او در خیابان زنجیر می‌شد تیتر خبری چند روزنامه و سایت شد.اما گویا این قضیه پایان خوشی را برای این کودک به همراه داشته است زیرا یک مهدکودک محلی نگهداری از این کودک را به طور رایگان به عهده گرفته است.

 

دفن یک شیر مرده در اثر زلزله در شیلی

 

واژگونی یک اتومبیل در پیست سرعت آتلانتا

 

عبور یک اتومبیل از میان حلقه آتش در سیبری روسیه درمسابقات  زمستانی ورزش های خطرناک

 

تخلیه خشم یک زن عصبانی در کلینیکی درمانی به نام " مدیریت خشم زنان " به وسیله خرد کردن ماکت یک تلویزیون ( شن یانگ چین)


روش گدایی چینی ! یک گدا در شهر " ژنگ ژو " در مقابل اتومبیل های در حال عبور در خیابان  زانو می زند و تا پول نگیرد بلند نمی شود

 

حضور " بن استیلر " بازیگر فیلم " اوه تار " آخرین ساخته جیمز کامرون با آرایش فیلم در مراسم اسکار  استیلر جایزه بهترین آرایش را برد

 

تلاش آتش نشانان چینی برای در آوردن سر دختری از میان نرده ها

 

دو خرس قطبی روی یک تکه یخ شناور

 

تمرینات سخت بدنی نیروهای پیشمرگه کردستان عراق در منطقه اربیل


هفته مد در پاریس

 

زبان درازی یک محکوم آمریکایی به خبرنگاران در دادگاهی در کالیفرنیا


این هم زنی که محکوم زبان دراز بالا او را در کلوبی در آمریکا به آتش کشیده است

 

تشبیه اوباما به هیتلر از سوی دانشجویان معترض به سیاست های آموزشی دولت اوباما در دانشگاه برکلی کالیفرنیا



رقص 4 ساعته یک جوان 26 ساله چینی بر روی کابل های دکل برق

 

          یک عکس مستهجن برای روز جهانی زن

 

بدون شرح







نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : یکشنبه 88/12/23
نظر

سردار سید محمد باقرزاده گفت: دولت اصلاحات با یادآوری خاطرات جنگ مخالف بود زیرا آن ها در نگاهشان جنگ را مصداق خشونت طلبی می‌دانستند.

به گزارش رجانیوز، سردار سید محمد باقرزاده، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با اشاره به استقبال روزافزون مردم و دانشجویان از اردوهای راهیان نور، دولت اصلاحات را مخالف یادآوری خاطرات جنگ دانست.

وی با اشاره به اینکه دولت اصلاحات روی خوشی به بازدید از جبهه ها نشان نمی‌داد، تصریح کرد: با اظهارات عطاالله مهاجرانی که به مردم توصیه می‌کرد به جای جبهه بروند تخت جمشید را ببینند، مردم مومن و حزب اللهی به این نتیجه رسیدند که برای مقابله با تفکر ملی گرایی افراطی باید در مقابل آن ها بایستند و برای پاسخگویی به این اظهارات به مناطق عملیاتی بروند که این خود به تقویت و توسعه کمی و کیفی این اردوها منجر شد.

سردار باقرزاده در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه جوان تاکید کرد: دولت اصلاحات با یادآوری خاطرات جنگ مخالف بود زیرا آن ها در نگاهشان جنگ را مصداق خشونت طلبی می‌دانستند.

*خاتمی در دوران ریاست جمهوری اش یکبار به مناطق عملیاتی نرفت

وی در بخش دیگری از سخنانش به نمونه ای از مخالفت دولت اصلاحات با خاطرات جبهه و جنگ اشاره کرده و می‌گوید:در دوران اصلاحات، در یکی از شهرهای غرب کشور بر اثر عوامل فرهنگی و اجتماعی، تعدادی از جوانان خودکشی می‌کردند. مدیران اصلاح طلب استانداری اینطور تحلیل کرده بودند که بالگردی که در میدان شهید کشوری، به عنوان نماد آن شهید گذاشته شده مصداق خشونت است و خشونت هم موجب افسردگی است و افسردگی هم نهایتا موجب خودکشی می‌شود!

سردار باقرزاده اضافه کرده است: آن ها در نهایت بالگرد را از میدان پایین آوردند و البته این تصور غلط نتیجه ای هم نداشت. برای همین من حداقل یکبار ندیدم آقای خاتمی در دوران ریاست جمهوری اش به مناطق عملیاتی بروند و بازدید کنند.

گفتنی است، برخی از اصلاح طلبان افراطی همچون اکبر گنجی، که یکی از حامیان اصلی میرحسین موسوی است و این روزها به دفاع از همجنس بازی مشغول است، قیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) را نتیجه خشونت پیامبر اسلام(ص) در جنگ بدر و احد دانسته بود.