مکه
 
 
 
نویسنده : مبین اردکان
تاریخ : سه شنبه 90/1/30
نظر

شیرین عبادی که این روزها بیشتری شیرینی را به کامل مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران می نشاند!!! در اخرین اقدام صلحطلبانه !!! خود طی نامه ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار رسیدگی به حوادث اهواز شد. و در این نامه آمار کشته شدگان حوادث اهواز را 12 تن !!! و مجروحان را 20 تن !!! و دستگیر شدگان را دهها تن !!! اعلام فرموده باشند...

جالب است علت اصلی برخی اعتراضات  بسیار ناچیز در اهواز مسائل داخلی و محلی بوده و مربوط به یکسری تغییرات در حوزه محدوده شهری و مباحث شهری و روستایی است که مربوط به شورای شهر و استانداری و فرمانداری بوده است و هیچ ربطی به مباحث سیاسی نداشته است.

از این به بعد هم باید منتظر باشیم اگر در اختلافات خانوادگی در ایران منجر به جر و بحث بین زن و شوهری در یک نقطه از ایران بشود سرکار خانوم شیرین عبادی از این قائله به عنوان اعتراض به سیاستهای نظام عنوان و تلفات آن را در قالب کشته و مجروح و زخمی در نامه ای به سازمان ملل اعلام خواهد نمود.

از خانواده های گرامی درخواست می شود در صورت هرگونه اختلاف موضوع را با شیرین خانوم در میان بگذارند تا بتواند بهره برداری لازم را به عمل آورند و خودشیرینی خود را بالاتر برند.

العربیه : در واکنش به درگیری های اعتراضات چند روز اخیر اهواز و حمیدیه شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل روز دوشنبه 18-4-2011 با ارسال نامه ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار رسیدگی به حوادث اهواز شد. 

 

ادامه مطلب...